piatok 5. novembra 2010

Najvýhodnejšie PZP - cez internet alebo na pobočke?

Stojíte pred rozhodnutím ako uzatvoriť povinné zmluvné poistenie automobilu na ďalší rok? Ktorý spôsob je výhodnejší? Kedy ušetrím viac, keď to urobím cez internet z pohodlia domova, alebo sa pôjdem jednať priamo na pobočku poisťovne?


Názory a skúsenosti čitateľov:

Bubloch - pracuje v oblasti finančných služieb

Najvýhodnejšia poistka PZP sa nedojednáva cez internet ale osobne ... s nejakým poisťovákom ... Obídeš pár poisťovní, nie je ich veľa, tak 5-6, zistíš ceny, trocha sa pri cenách zamračíš, povieš že konkurencia ti dáva menej, že keď ešte trochu spustí, tak hneď podpíšeš ... a uvidíš ako rýchlo bude výsledná cena klesať v porovnaní s prvou ponukou ... do poisťovne, ktorá sa ti najviac pozdáva a kde by si chcel uzavrieť PZP, chod nakoniec, aby si už mal nejaké ponuky a mohol vyjednávať o konkrétnej sume

A ešte malý tip nakoniec: aj keď už nakoniec dosiahneš sumu s ktorou budeš spokojný, nepodpisuj hneď, ale povedz, že si to ešte dozajtra premyslíš ... poisťovák v obave že sa už nevrátiš, ešte stále nájde skrytú rezervu :)

Rád si občas priplatím za niečo čo považujem za dôležité, no pri PZP, z ktorého ja osobne nič nemám, je dôležitá len a len cena, nič iné.

Pre 4 € sa fakt neoplatí naťahovať, no keď ti poisťovák povie že "dobre, viem vám dat rovnakú cenu ako máte najnižšiu ponuku" a po tvojom "rozmyslím si do zajtra" (lebo ti je ľúto vyšachovať toho pred ním, ktorý ti prvý ponúkol dobrú cenu) ti ešte z ceny zhodí 20%, no neber to :)

Xanti - ekonóm, poradca

Zaujímavé, že najlacnejšie poistenie cez internet je aj tak o pár eur drahšie, ako ked zájdem priamo za maklérom, ktorý robí PZP pre všetky poisťovne a povie mi všetky ceny naraz :)

Kamoska1

Mne končila poistka 6.10.2010 tak som 6 týždňov pred ukončením zašla do bývalej poisťovne Alianz, tam mi poisťovák pozrel v akej poisťovni je teraz pre mňa najvýhodnejšia poistka a našiel mi komunálnu poisťovňu. Starú mi odhlásil, novú mi vypísal a bolo to za 5 minút. Žiadne lietačky, kade tade neboli. Inak mám teraz o 40 EU lacnejšiu, ako tu bývalú. Oplatilo sa, služby ponúkajú tie isté. Havarijnú som si nechala starú v Alianz, lebo mi sľúbili zľavu a nedali mi ju, ževraj až na rok. Ale zákonná sa oplatila zmeniť. Len to musí byť 6 týždňov pred ukončením.

Zdroj: porada.sk

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára